Παρακαλώ διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις για τις απορίες που έχετε. Σε περίπτωση που δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Γενικές Πληροφορίες (6)
1. Πως λειτουργεί το ApoPou; Ποια η διαδικασία επιστροφής χρημάτων (cashback);
To ApoPou είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβής ( Loyalty program). Τα μέλη τις ιστοσελίδας μας όταν ψωνίζουν μέσω του site μας έχουν επιστροφή χρημάτων cashback από καταστήματα συνεργάτες μας.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή
Δημιουργείς ένα λογαριασμό εντελώς δωρεάν
Βρίσκεις το κατάστημα που σε ενδιαφέρει
Μεταφέρεσαι σε αυτό μέσω του ApoPou και ψωνίζεις κανονικά όπως πάντα.
Το κατάστημα μας πληρώνει προμήθεια επειδή του στείλαμε πελάτη και σας επιστρέφουμε μέρος της προμήθειας σε Cash back ( μετρητά)
2. Μπορώ να γίνω μέλος;
Εάν είσαι άνω των 16 ετών κάτοικος Ελλάδας η Κύπρου τότε μπορείς να γίνεις μέλος!
3. Έχει κόστος η υπηρεσία σας;
Όχι οι υπηρεσίες του ApoPou είναι ΔΩΡΕΑΝ!
4. Με ποιά καταστήματα Συνεργάζεστε;
Το ApoPou international συνεργάζεται με περισσότερα από 75,000 eshops σε όλο τον κόσμο. Προσπαθούμε να προσθέτουμε όλα τα καταστήματα που έχουν αποστολή σε Ελλάδα και Κύπρο.
5.Γιατί το ApoPou έχει πιο ψηλές επιστροφές χρημάτων από άλλες ιστοσελίδες ;
Επιστρέφοντας το 100% της προμήθειας που κερδίζουμε από τα καταστήματα συνεργάτες μας, έχουμε τεράστιο πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές μας.
6. To ApoPou φέρει ευθηνή για τα καταστήματα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα;
Όχι. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την αξιοπιστία και τα προϊόντα των καταστημάτων. Το ApoPou international συνεργάζεται με περισσότερα από 75,000 καταστήματα, δεν μπορούμε να φέρουμε ευθύνη για το κάθε κατάστημα. Προσπαθούμε όμως να συνεργαζόμαστε με τα πιο αξιόπιστα καταστήματα στον κόσμο.
Καταγραφή Αγορών (5)
1. Τι χρειάζεται για να καταγραφεί μία αγορά;
Για να καταγραφεί από το ApoPou μια αγορά σου σε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα και να μπορείς να λάβεις την αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων , πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Πριν κάνεις την αγορά, να έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου στο ApoPou, να έχεις βρει το κατάστημα που θες και να έχεις κλικάρει στο link «Μεταφορά στο κατάστημα» στην ενότητα «Επιστροφή χρημάτων».
Η αγορά να ακολουθήσει το κλικ, χωρίς δηλαδή να μεσολαβήσει κλείσιμο του browser ή του υπολογιστή, άλλο κλικ προς το Συνεργαζόμενο Κατάστημα (από άλλη ιστοσελίδα ή από το Apopou χωρίς να είσαι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου) ή να έχει περάσει πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η αγορά να γίνει από τον ίδιο browser από τον οποίο έγινε το κλικ.
Να έχεις ενεργοποιημένα τα cookies στον browser σου.
Να μην έχεις πρόσθετα (add-ons) στον browser, όπως αυτά που μπλοκάρουν τις online διαφημίσεις (ad blockers), διότι ενδεχομένως να μπλοκάρουν τον κώδικα καταγραφής των πωλήσεων.
2. Πότε εμφανίζεται η αγορά μου στο ApoPou;
Η αγορά θα εμφανιστεί στον λογαριασμό σας εντός 10 ημερών.
3. Έχουν περάσει 10 ημέρες και η αγορά μου δεν εμφανίστηκε;
Παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα Αγορά δεν καταγράφηκε για έλεγχο και επικοινωνία με το κατάστημα.
4. Το ποσό επιστροφής είναι λάθος;
Τα περισσότερα καταστήματα υπολογίζουν το ποσό της επιστροφής στο καθαρό ποσό της αγοράς, δηλαδή στο ποσό χωρίς ΦΠΑ και άλλα έξοδα όπως έξοδα αποστολής, αντικαταβολής, συσκευασίας κλπ. Επίσης κάποια καταστήματα Π.χ media markt έχουν διαφορετική επιστροφή σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Παρακαλώ διαβάζετε τους όρους κάθε καταστήματος. Αν παρόλα αυτά το ποσό της αγοράς εξακολουθεί να σου φαίνεται λάθος, παρακαλώ στείλτε μας μήνυμα και θα εξετάσουμε την αγορά σου.
5. Τι σημαίνει το εκκρεμές ποσό στον λογαριασμό μου;
Σημαίνει ότι η αγορά σας έχει καταγραφεί και περιμένουμε από το κατάστημα για επιβεβαίωση και πληρωμή για να αλλάξει το στάτους σε επιβεβαιωμένο.
Επιβεβαίωση Αγορών (3)
1. Τι σημαίνει διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό μου;
Σημαίνει ότι το κατάστημα έχει επιβεβαίωση την αγορά σας και τα χρήματα είναι διαθέσιμα για ανάληψη.
2: Κάθε πόσο επιβεβαιώνονται οι αγορές;
Η ταχύτητα επιβεβαίωσης διαφέρει ανάλογα το κατάστημα. Υπάρχουν καταστήματα που μπορεί να επιβεβαιώσουν μια αγορά μέσα σε λίγες ημέρες και άλλα που μπορεί να χρειαστούν έως και μερικές εβδομάδες.
Για παράδειγμα, συνήθως τα καταστήματα φαγητού ή καταστήματα που διαθέτουν προϊόντα που δεν επιστρέφονται, επιβεβαιώνουν πιο σύντομα τις αγορές. Από την άλλη, αρκετά καταστήματα ξεκινούν τη διαδικασία επιβεβαίωσης αγορών τουλάχιστον 14 ημέρες μετά την αγορά, δεδομένου του δικαιώματος του αγοραστή να υπαναχωρήσει εντός αυτού του διαστήματος και να επιστρέψει το προϊόν. Σε όλες τις περιπτώσεις οι αγορές επιβεβαιώνονται εντός 90 ημερών.
3. Τι σημαίνει απορρίφθηκε στον λογαριασμό μου;
Σημαίνει ότι το κατάστημα έχει ακυρώσει την προμήθεια της αγοράς σας. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που ένα κατάστημα ακυρώνει την προμήθεια π.χ ακύρωση αγοράς. Εάν πιστεύετε ότι η προμήθεια δεν έπρεπε να ακυρωθεί παρακαλώ στείλτε μας μήνυμα.
Θέματα πληρωμών (6)
1. Πως λαμβάνω τα χρήματα που συγκεντρώνω στο ApoPou;
Τα χρήματα σας τα στέλλουμε στον τραπεζικό σας λογαριασμό η στον λογαριασμό σας στo paypal.
Για την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, το ApoPou δεν χρεώνει ποτέ για την πληρωμή, ενδέχεται όμως να σε χρεώσει η τράπεζά σου. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας και να τους ενημερώσετε ότι η πληρωμές από το ApoPou γίνονται μέσω S.E.P.A ( Single Euro Payment Area) και τα έξοδα πληρώνονται από εμάς.
2. Μπορώ να αγοράσω κάτι με τα χρήματα που έχω στον λογαριασμό μου;
Όχι, τα χρήματα αυτά σας τα επιστρέφουμε σε μετρητά στον τραπεζικό σας λογαριασμό η στον λογαριασμό σας στην paypal.
3. Υπάρχει κατώτατο όριο πληρωμών;
Ναι το κατώτατο όριο πληρωμών είναι 10€.
4. Που βάζω τα στοιχεία μου για πληρωμή;
Μόλις συμπληρώσετε 10€ σε επιβεβαιωμένες επιστροφές θα εμφανιστεί το πεδίο που θα μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας.
5. Κάθε πόσο πληρώνομαι από το ApoPou;
Οι πληρωμές γίνονται σε εβδομαδιαία βάση.
6. Τα χρήματα που μου στείλατε είναι 5€ λιγότερα γιατί;
Μια φορά τον χρόνο (στην πρώτη αναληψη) υπάρχει κατακράτηση 5€ που είναι το κέρδος μας.
Σύνδεση
|
Δωρεάν Εγγραφή
|