Το περιεχόμενο ενός άρθρου αποτελείται από πληροφορίες. Για ότι θέλετε να γράψετε το πιο πιθανό δεν είστε ο πρώτος. Η ανάγκη για πληροφόρηση αυξάνεται καθημερινά με τις πληροφορίες να είναι διαθέσιμες κυριολεκτικά στα δάκτυλα των χεριών σας. Σαν αποτέλεσμα στην εποχή που ζούμε υπάρχει πληθώρα πληροφοριών. Αυτό κάνει την σύνταξη ενός άρθρου ακόμα πιο συναρπαστική αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ δύσκολο να προσέξει κάποιος τα άρθρα σου και να δημιουργήσεις κερδοφόρα αποτελέσματα.
Στο apopou δημιουργήσαμε ένα σύστημα που οδηγεί σε αναμενόμενα αποτελέσματε ετσί ώστε τα άρθρα μας να ξεχωρίζουν από τα άλλα.
Θέλεις να αρθογραφείς στο apopou επί πληρωμή.
Σε κάθε άρθρο πρέπει να υπάρχει μία δομή με στόχο να:
- Προσελκύσετε το κοινό σας.
- Ικανοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης ( google ).
- Να δημιουργηθεί traffic προς την ιστοσελίδα.
Ελπίζοντας στο τέλος της ημέρας να δημιουργηθεί εισόδημα.
Στόχος κάθε άρθρου
Όταν γράφουμε ένα άρθρο έχουμε πάντα 2 μοναδικούς στόχους.
- Το άρθρο πρέπει να φέρνει traffic στην ιστοσελίδα
- Το άρθρο πρέπει να αρέσει στο κοινό που στοχεύουμε με απώτερο σκοπό να γίνουν πελάτες.
Έχοντας αυτούς τους 2 στόχους στο μυαλό μας δημιουργήσαμε μια απλή διαδικασία που αποτελείται από 4 στάδια για εύκολη επίτευξη των 2 μας στόχων.
Διαδικασία για κάθε άρθρο
Στάδιο 1: Γράφουμε για θέματα που ο κόσμος ψάχνει. (αναζητά στο google η σε άλλες μηχανές αναζήτησης).
Οι περισσότεροι αρθογράφοι γράφουν για θέματα που τους διεγείρουν. Αν και αυτό είναι καλό αυτά τα άρθρα τις περισσότερες φορές δεν φέρνουν καθόλου traffic προς την ιστοσελίδα. Αυτό συμβαίνει όταν γράφεις ένα άρθρο με περιεχόμενο που δεν ψάχνει κανένας. Τώρα εάν γράψεις ένα άρθρο με περιεχομενο που ο κόσμος ψάχνει τότε έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα. Δωρεάν, παθητικό και σταθερό traffic (επισκεψιμότητα) που συνήθως αυξάνετε στην διάρκεια του χρόνου.
Για να βρούμε θέματα που αξίζει τον κόπο να γράψουμε ένα άρθρο χρειαζόμαστε να κάνουμε έρευνα για να βρούμε λέξεις & φράσεις κλειδιά (keyword research, key-phrase research).
Οι στόχοι της έρευνας που θα κάνουμε είναι:
- Να προσδιορίσουμε τον όγκο των αναζητήσεων ( identify search demand)
- Να καταλάβουμε την ενδεχόμενη επισκεψιμότητα του θέματος ( understand traffic potential of the topic)
Άρα το πρώτο στάδιο είναι να κάνουμε έρευνα και να βρούμε τις λέξεις/φράσεις κλειδιά πριν αποφασίσουμε για τι θέμα θα γράψουμε.
Μόλις βρούμε το θέμα που θα γράψουμε δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αρχίσουμε να γράφουμε ότι θέλουμε. Να θυμάστε στόχος μας είναι να βγαίνουμε ψηλά στις μηχανές αναζήτησης (google) με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας (traffic) στην σελίδα μας. Αυτό μας οδηγεί στο δεύτερο βήμα που είναι να βρούμε το είδος του περιεχομένου (content) που το google θέλει να δημιουργήσουμε.
Στάδιο 2: Τι είδος περιεχομένου θέλει το google να δημιουργήσουμε.
Η δουλειά του google είναι να παρουσιάση την πιο σχετική πληροφορία σε κάθε αναζήτηση που γίνετε. Όπως γνωρίζετε το google κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτό τον τομέα. Γνωρίζοντας αυτή την πληροφορία εάν θέλουμε να βγαίνουμε ψηλά στις αναζητήσεις θα πρέπει να γνωρίζουμε τι είδος περιεχομένου θέλει το google. Αυτό ονομάζετε “search intent”. Το search intent μας δείχνει τι ψάχνει το άτομο που κάνει την αναζήτηση. Ο πιο εύκολος τρόπος να το μάθουμε αυτό είναι να πληκτρολογήσετε στο google την φράση κλειδί που θέλετε να εμφανίζεστε ψηλά στην αναζήτηση και να δείτε τα 3 πρώτα αποτελέσματα.
Τα 3 πράγματα που ψάχνουμε να βρούμε είναι:
- Είδος περιεχομένου: Mπορεί να έιναι, άρθρα, σελίδες προϊόντων, σελίδες κατηγοριών και landing pages.
- Μορφή περιεχομένου: Μπορεί να έιναι, οδηγοί (how to guides), μαθήματα (tutorials), λίστες ( list posts), απόψεις (opinion editorials), κριτικες (reviews).
- Άποψη περιεχομένου (Content angle): Που βασικά είναι η μοναδική θέση (unique selling point) που έχουν τα πρώτα αποτελέσματα.
Στάδιο 3: Δομή του άρθρου
Το άρθρο πρέπει να έχει μία συγκεκριμένη δομή
- Επικεφαλίδα: 1 μοναδική επικεφαλίδα ( h1 tag)
- 2 με 3 h2 tags
- h3 tags εκεί που είναι απαραίτητο
- Ελάχιστο 350 λέξεις
- 1 title tag
- 1 meta description
- alt tag στις εικόνες που υπάρχουν στο άρθο.
Οι λέξη/φράση κλειδί πρέπει να συμπεριλαμβάνετε στο κείμενο αλλά και στα πιο πάνω tags.
Αυτή η διαδικασία είναι κομμάτι του s.e.o search engine optimization και ονομάζεται on page optimization.
Όταν γράφουμε σε wordpress υπάρχει ένα plug in που μας καθοθηγά για τι πρέπει να διορθώσουμε στο άρθρο μας για να γίνει seo optimized. Αυτό το plug in είναι το seo by yoast.
Στάδιο 4: Δημιουργία τίτλου ( title tag) που να ελκύει κάποιον να κλικάρει πάνω του
Ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός γιατί είναι το μόνο πράγμα που στέκεται μεταξύ ενός επισκέπτη και τις ιστοσελίδας μας. Ο κύριος σκοπός του τίτλου (title tag) είναι να πείσει τους χρήστες να κλικάρουν πάνω του. Μετά είναι δουλειά του περιεχομένου της σελίδας να τους κρατήσει να διαβάζουν. Ο τίτλος δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερος από 65 χαρακτήρες.
Μερικά παραδείγματα τίτλων που έχουμε στο apopou και φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις της google.
- Κινέζικα site: Top 10 site για αγορές από κίνα ( Άρθρο )
- Ελληνικά site με φθηνά ρούχα| top 10 (Άρθρο)
- Kουπόνι media markt ( landing page)
- Εκπτωτικά κουπόνια ( product page)
Ακολουθώντας τον πιο πάνω οδηγό ολοκληρώνουμε το πρώτο από τα 2 σκέλη του SEO search engine optimization που είναι το onpage optimization. Το δεύτερο σκέλος Link building θα το συζητήσουμε στο δεύτερο μέρος αυτού του άρθρου.